Blåst och studsmatta.

För två dagar sen kunde man fan va ute i bikini och ändå svettas ihjäl. Då var det badväder och man kunde ligga och steka på stranden en hel dag, men nu? Det blåser som bara den i Skåne. Visst jag kan acceptera att det blåser och regnar, men inte fan när det bara är i början av augusti månad, och inte att det slår över från supervarmt till världens höstväder bara över en natt.

Lite tidigare ikväll, typ vid 20 kanske tog vinden tag i min studsmatta så den typ lyftes upp och 3 av de 5 benen på den åkte av så den hamnade helt snett. Då kan man verkligen kalla det storm. Vi gick ut och satte dit benen igen - i ösregn, men 5 minuter senare låg den likadant så vi bestämde oss för att plocka av och bära bort alla benen på studsmattan och sen plocka ner resten när den är torr, eftersom sommaren antagligen är så gott som slut för detta året och jag inte hoppar sådär jättemycket på den.
När jag kom in sen blev det av med blöta jeans och på med torra varma mjukisbyxor älskaälskaälska, av med blöta strumpor och på med raggor. Nu sitter jag här helt mysklädd och lyssnar på Bryan Adams, men jag ska nog faktist lägga mig nu.
Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0