Kick-off

Jag fattar inte varför jag gör det egentligen. Detta var min fjärde sista kväll innan skolan börjar och jag gick på kick-off på gympan. Visst det är verkligen kul att träffa alla kompisar+mina gamla tränare, för jag träffar tyvärr inte dom så ofta nu längre, men resten kunde jag verkligen varit utan.
Det började med lite allmänt snack, typ om julshow, övernattning i hallen, hur man är bra ledare, kurser man kan gå och lite sånt. Det tog väl ca 1,5 timme. Efter det var det dags för en föreläsning om feedback till gymnaster och också tog 1,5 timme. Jättekul verkligen (känn ironin.....) Sen käkade vi på marios, där jag satt med massa gamla gympakompisar och mina gamla ledare och snackade, trevligt! Vi avslutade kvällen med en brännbollsmatch. Mitt lag förlorade med bara några få poäng men gud vad jag skrattade! Min gamla gympatränare Lina är helt sjuk xD Hon psykade alla i det andra laget och coachade båda lagen. Hahaha fråga inte, hon är sån, och den absolut bästa tränaren jag hade under mina tio år som gymnast. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0