1 dec.

1 december idag, bara 23 dagar till julafton!
men samtidigt bara mindre och mindre dagar till alla jävla prov och skit, älska skolan (L)
Idag har jag bara varit i skolan, ute och gått med min pappa, varit på kalas hos min kusin (jag älskar folk som faktist har insett att jag itne äter grädde längre, och fixar tårta utan grädde till mig!) och spelat gitarr. Jag har kommit på att mina fingrar är långt ifrån skapta för att spela gitarr, de vill itne samarbeta och är för korta, tur jag kommer på de efter 6,5 år!
Imorse när jag stod och sminkade mig knackade min mamma på dörren jag: (helt ointresserad) hmm? så bara ser jag vad hon räcker in, en oöppnad, inplastad chokladkalender som är min bara min! (okej jag är mogen, haha!) vissa saker förgyller vardagen (L)

imorgon har jag studiedag, såå skönt att slippa gå upp tidigt, men jag måste plugga till brandoramaprov, wish me luck..




jag är så glad för din skull, att trots det som hände kommer det bli bra, du vet att du kan snacka med mig om allt. du vet själv vem du är. du betyder sjukt mycket vännen <3

Kommentarer
Postat av: a

jag börjar undra - kommer det verkligen bli bra. inte det som hände i lördags utan allt annat skiter sig just nu....

jag lever i en lögn

2008-12-02 @ 08:16:43
Postat av: Malin

haha tur att du fick en chokladkalender nu då, det behövs ju :)<3



sv: haha nej jag bryr mig inte ett skit haha. tack <3

2008-12-02 @ 15:19:02
URL: http://onestar.blogg.se/
Postat av: Malin

haha absolut, älskar konsthistoria mest i hela världen ;)



Verkligen inte, man måste ha en chokladkalender!

2008-12-02 @ 16:23:19
URL: http://onestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0