4 dec

Igår satt jag och pluggade hela eftermiddagen, nästan iallafall. Eller jag tänkte plugga men det blev inte så bara, men det är tanken som räknas, right? Jag hade ingen tid/ork att blogga så jag skriver nu istället helt enkelt. Jag slutade sent igår och åkte hem. Bussen brukar normalt ta en halvtimme, men igår tog den en timme för där va nån jävla lastbil som hade kommit på tanken att köra av vägen. Väl hemma pluggade jag lite, gick runt lite och kollade lite på tv, okej mest tv men provet gick hyffsat idag iallafall så jag klagar inte. Hoppas verkligen på MVG!
Nu är det dags för hockey, rögle-södertälje!
imorgon är det bara tre lektioner sen heeeeeeelg ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0