dan före dan!

Idag är det dan före dopparedan! Typ hela min dag är fullsmockad, som det ska va! hahaha Nu väntar jag på att min kusin ska komma så blir det utbyte med julklappar. När hon har varit här -förhoppningsvis med sina små barn 1 och 3 år! - hoppas jag på lite övningskörning. Kanske ut till mölle och byta julklappar med min moster innan träning. Jag är fortfarande inte minsta pepp på träning men jag känner mig tvungen att gå ut där, har nog missat 3 träningar nu på grund av att jag har varit sjuk och haft ont i ryggen. Jaja, får se om jag stannat där alla timmarna. Ikväll kommer Emma hit. Vi har gjort en egen liten tradition den 23! Först kollar vi på kvarteret skatan julavsnittet - jag dööör av skratt :D - sen ska vi kolla på en annan film, detta året en skräckis! åh va kul det ska bli!

Kommentarer
Postat av: annika

svar: hahaa nä vet du vad: jag tänkte faktiskt på dig när jag gjorde den :p mohahha

2008-12-23 @ 17:26:50
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0