filmkväll!

anledningen till att min vighet inte existerar är att jag har sysslat en del med bodypump i mitt liv!
eller helt enkelt att min kära gamla gympatränare C förstörde min gymnastiska sida under den bästa inlärningstiden av mitt liv (typ från 6 till 11 år kanske..)  När jag äntligen fick bytt tränare kunde jag inte ens köra en handvolt! sorgligt att tänka på... Nästan sorgligare att tänka på att det kanske håller på att hända en liknande sak med mina gamla femmor....


Idag har jag följt min lilla planering ganska bra. Det blev ett varv i slingan (typ 1250 meter) Jag ville egentligen sprungit två men min kondis är allt annat än på topp ;) Sen vart de in på mitt rum och tänja lite spagat, jag ska komma ner, jag ska komma ner, jag ska komma ner! Dusch och sen ut i gympahallen. Helt underbart, deras program börjar flyta på riktigt bra och alla - de flesta iallafall - vet precis vart de ska! härligt att se :) Jag fick gå ut  till gympahallen idag, min cykelkedja har hoppat av :( haha det tar ju säkert fem minuter att gå dit, stackars mig!

Nu ikväll har jag och emma sett två skräckfilmer, the eye och barnhemmet - sjukt dåliga, varför blir jag aldrig rädd för skräckisar? :(  the eye var lite lite bättre än barnhemmet iallafall. Hahaha det är kul att kolla på skräckis med emma, i vissa stunder trodde jag hon skulle kissa ner sig :D hahahaha!
Sen kollade vi på bring it on! sjukt bra, även om jag mest satt och snodde massa låtar från hennes mobil!
Helt sjukt, när vi kollade på film fick båda ont i huvudet typ samtidigt :S iofs har båda haft ont i huvudet de senaste dagarna meeeen ändå :)

Kommentarer
Postat av: annika

svar: hahaa då får jag nog avlägga tysthetslöfte för all framtid för det lär aldrig hända om jag inte typ bryter benen av mig så att lederna kan göra lite vad de vill nä usch hemska tanke :p haha pusspuss

2008-12-27 @ 23:27:51
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: Milla.

nu har jag en liten fråga i min blogg.., skulle du vilja svara? tackar i förväg. kram :)

2008-12-28 @ 00:53:44
URL: http://honungssmula.blogg.se/
Postat av: jenny

hahaha!! jag tror vi är lite olika mkt rädda för skräckisar ;P lite kul också att jag har sett både barnhemmet och the eye med gympafolk ;) båda filmerna skrämde mig hehe

2008-12-28 @ 17:31:50
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0