framsteg.

Så sjukt kul jag hade igår :) mindre kul idag när jag vaknade med världens huvudvärk och illamående. Men så är livet, man lever ju trots allt bara en gång! När jag kom hem undrade min pappa varför hela min arm var nerkladdad med RTJ (räddningstjänst) och massa hjärtan. haahha bra fråga :)
Jag har precis käkat frukost, flingor mjölk och jordgubbssylt. Jag vet inte när jag drack mjölk sist och faktist tycka om det, säkert 2 år sen eller nåt. Jag klarar helt enkelt inte att dricka ett glas mjölk längre. Så tråkigt, det var typ mina favoritdricka näst efter cola innan. Nu står det mer på drick inte-listan. Men ändå, jag fick in det i munnen och ner i magen utan att börja spy!

Nu borde jag plugga egentligen men palla liksom... Någon som vill göra min tyskaläxa åt mig? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0