godnatt (L)

Tror faktiskt att jag ska sova nu, eller typ lägga mig iallafall. Jag är inte trött alls men ska upp tidigt imorgon, redan klockan nio! (haha jaa annika, det är tidigt!) Jag blev grymt sugen på att kolla på harry potter, men vet inte vilken film. Femman är ju bäst hittills men jag känner inte för att kolla på den ikväll... nej förresten, jag ska nog se stick it! Det var längesen :) Man kan seriöst inte dö innan man har sett den filmen, så sjuuukt bra! Första gången jag såg den va på gympaläger på lingavllen med bästa folket och bästa tränarna! så får det bli, stick it för mig!




Kommentarer
Postat av: annika

ohh har du stick it?? Har bara sett den en endaste gång och det var i på kvällen borlänge (rm) och då var jag ju inte riktigt vid medvetande, varken fysiskt eller psykiskt så jag kommer knappt ihåg. och ja, jag blir rädd när jag tänker på det så här lite i efterhand.

2008-12-30 @ 13:17:15
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0