gymnastik <3

Har typ precis kommit hem från träningen, som va helt underbar om man tar bort danskarna (som tog tumblinggolvet, friståendegolvet, md-gropen, fluffgropen, trampolinen) så vi fick köra på en asdålig trampett, med typ ingen sats alls till hårt. När vi hade haft fruktis hade de iallafall släppt tumblinggolvet så vi fick köra lite matta. Jag är så stolt, när min tränare hade gått hem fick vi köra i tjugo minuter till, så jag och några till hoppade trampolin. Jag har alltid hatat bakåt, men börjar smått med flickisar, men bestämde mig att jag skulle ge mig fan på att köra salto (som jag alltid har hatat och typ aldrig kört) men jag körde, och det var ju varken läskigt eller svårt. chicken, yes i am!

Kommentarer
Postat av: annika

svar: jag vet sofie, sorry. Vi lovar att komma snart, vi lovar lovar lovar

=D

2008-12-13 @ 22:29:00
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: annika

svar: haha jag vet inte. så fort som möjligt antagligen. tjata en massa på erika också sp kommer vi nog till slut :p



2008-12-13 @ 22:40:38
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0