header!

Nu har jag äntligen fixat en egen header, som jag har tänkt göra typ hur länge som helst. Jag är långt ifrån klar med designen, tar lite i taget så det kommer säkert se helt sjukt ut ett tag framöver!


Denna dagen har varit hur sämst som helst, först tappade jag min mobil i fluffgropen på gympan (en typ 2,5 meter djup grop med massa skumgummibitar i) jättelätt att hitta den. Tur skulle y-elit köra ut i gropen så de hoppade i och fluffade, och hittade min mobil, tack!
När jag cyklade hem från gympan var jag nära att bli överkörd, det var gaanska halt och jag kunde inte stanna, tur så kunde bilen det :)
Nu måste jag göra tyskaläxan, men om jag känner mig själv rätt kommer jag sitta med den typ halv 11 ikväll istället för nu.


update: klockan är halv 11, fortfarande ingen tyska gjord, bra jobbat sofie!

Kommentarer
Postat av: Malin

fin header :)

ååhh gymnastics, the way of life <333

2008-12-10 @ 19:43:13
URL: http://onestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0