lina!

Jag märkte idag, i mina två timmar i gympahallen hur mycket jag saknar att ha Lina som tränare. Hon är verkligen idealisk på alla sätt. Hon säger exakt vad hon tycker om saker, tycker hon en frivolt är dålig säger hon det rakt ut, samtidigt som hon säger hur man ska göra för att den ska bli bättre. Det gör att när hon säger att frivolten är bra vet man att nu jävlar är den perfekt!
Fast hon inte är vår tränare längre hoppade hon in idag och sa rent ut att hon var säker på att vi kunde gå hur långt som helst, bara vi vill och kan. Hon vet att vi är gamla och de flesta har skador. Hon är inte mina tränare ändå vill hon verkligen att vi ska bli bra. åhh vad jag saknar denna ledaren <3
Det sista hon sa idag var: Hejdå, kul att jag fick komma och hälsa på :)
och jag svarade: ah hejdå kul att du ville komma :)

Kommentarer
Postat av: jenny

åh, tro mig jag vet hur det känns att sakna tränare <3

2008-12-07 @ 00:47:21
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0