måndag

Shit vilket liv det var i skolan idag om festen i fredags. Min klass är värsta incest klassen, alla strulade med alla! Trots det så blev det ett jävla liv om att jag hade strulat med en i klassen och tydligen med en 20åring också (den sista kommer jag verkligen inte ihåg men några sa att dom hade sett det så..) En ba: du strulade ju med han som va 3 år äldre också! jag (lika smart som vanligt...) nej han va faktist 4 år äldre! hahaha jag o min stora käft, ofta de skulle bli bättre av o säga de liksom! Hoppas alla har släppt det till imorgon, det började bli aningens störigt efter ett x antal timmar, men tveksamt om de har det.
Nu ska jag sova, godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0