ni är såå bäst!

genrep till julshowen idag. Jag var verkligen jättenervös för att vi skulle behöva göra om hela numret till mina 6-7åringar. Allt kändes så kaos men när jag kollade mot bordet där Bende och Anneli satt (annika, du fattar vilken press där va) satt de o klappade händer till musiken och såg jätteglada ut, pusta ut! shit va skönt det var, de tyckte vår scen var jättebra :) kul det kändes precis innan vi gick upp, komma in efter AG, men jaja det gick ju som sagt sjukt bra :) Jag är så stolt över mina små sötnosar! Fast lite va de ju ledarnas förtjänst (A)

Jag fick en julklapp av en av mina gymnaster idag :) urgullig liten tjej som kommer från thailand och hade svårt för svenska i början när vi fick henne. Den flickans mamma tyckte vi tog hand om henne så bra och hade en så härlig grupp, kul o höra :) Så jag och de andra ledarna fick vars en liten ask med en tvål i, thailandinspirerat anar jag :)




För övrigt så är det loooooov!

Kommentarer
Postat av: annika

Usch ja, jag fattar verkligen pressen men fan va gött att det gick bra.



haha en sån tvålask från thailand har jag också hemma =D



puss

2008-12-19 @ 23:44:30
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0