stick it!

åh jag vill se stick it ikväll igen, men det går inte :( lånade ut den till miss edvardsson idag så de är bara att glömma. Du får gärna se färdigt den snabbt (a) Hahaha men jag fick ut dig i gympahallen iallafall, efter några månaders tjat och utpressning! =) Du vet att jag vill ha tillbaka den också, helst utan emma som bud?

Träningen idag va bra :) jag kunde dansa utan att få så jätteont i ryggen, trampett gick också helt ok men dendära rondaten skulle jag nog varit utan ;) haha. Jag började faktiskt bli orolig på riktigt för min rygg, tänk så blir den itne bra till showen? jag tänker inte köra en julshow a la hair där jag skadade mig på genrepet och inte kunde vara med. Jag trodde att de skulle gå på sista föreställningen, med knäet i högläge, is på hela tiden och inlindat hårt men när jag insåg att mina planer sprack, så va jag inte så glad :(  i värsta fall får jag skippa tumbling och bara köra dansen o trampett, för missa showen tänker jag INTE göra!



annika jag fattar inte vad du menar med att min blogg handlar mycket om gympa? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0