Torsdag

Brandorama idag var bäst, vi hade prov! okej jag fattar hur det låter i era öron men alla 4 proven gick riktigt bra, och efteråt var jag riktigt nöjd. Att koppa upp slangsystem tog nog bara 2.13 minuter (både koppla upp, få ut vatten och koppla ner) riktiga brandmän ska klara att koppla upp det (utan att koppla ner det) på 2 minuter, så det var jätteskoj :) De andra tre (koppla ihop olika elsaker, HLR och sätta upp utskjutsstege) gick också bra. Jag hade turen att hamna i den ända gruppen som hade tre personer också, alla andra var bara två!

Nu ser min design mycket bättre utän innan, börjar bli nöjd med den också (shit vad jag ska va nöjd med allt idag!)

Just nu sitter jag bara och väntar på att min kompis ska ge besked om hon vill/kan/får följa med mig upp till stockholm och se coldplay i sommar, hoppas verkligen hon följer med
        blä :(


min pappa visste iallafall vad coldplay är ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

ååh, jag har biljetter till coldplay :)(lr ja ska hämta dom imorn;P) hoppas det löser sig för dig :)



sv:tack, nja det är bättre, iaf vissa saker om man säger så. hur är de me dig?<3

2008-12-11 @ 21:35:57
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0