tråkdag

Ingen hemma tydligen - skönt med lite lugn i huset för en gång skull! Jag behöver vila upp mig, som jag förövrigt har gjort typ varje dag hela jullovet med undantag för en (?) träning och träna gymnaster en gång. Min huvudvärk måste släppa till onsdag, så jag slipper fira nyår sängliggandes. Jag har tagit tabletter varje dag sen julafton och läste på förpackningen igår att man högst får ta tablett två dygn i rad, hoppsan! jaja shit happends :)
Mina sexiga prickar på låren är för övrigt kvar. Jag känner hur sjukt avis alla blir på mitt liv just nu!
Jag kanske inte borde sitta vid datorn när jag har ont i huvudet men det börjar bli gaaaanska tråkigt att ligga i sängen och göra ingenting. Får se vad jag hittar på, ta några tabletter kanske? ;) sofie - tha knarkare!

fuck, hör bilen köra in på uppfarten nu. där försvann lugnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0