minafantasifullarubriker<3

Jag har verkligen stora planer för denna dagen! Eller större av de senaste dagarna iallafall, när jag har legat hemma med världens huvudvärk! jag tänkte klä på mig och sticka ut och jogga ett eller två varv i slingan, tänja lite splitt och spagat. Det behövs verkligen, jag är stelare än min farmor! hahah min gympatränare, som inte har den mest gymnastiska kroppen, kommer lika långt ner i spagat som mig, och det är inte långt kan jag säga  ;)
Sen ska jag duscha och ut och träna mina små pluttisar inför julshowen som verkligen börjar närma sig nu! De har verkligen blivit hur duktiga som helst på bara en termin, vissa kunde verkligen inte hjula. Jag och den andra tränaren undrade varför vi hade tagit upp de barnen i trupp 5, nu hjular de med raka ben och allt! Gud vad jag älskar att se hur de utvecklas :)
Ikväll kommer en kompis hit, det blev ingen filmkväll den 23 så vi kör den ikväll istället, jag kan snart inte hålla mig från att se den filmen snart!



en gymnasts mamma ringde precis, min lilla gymnast har fått maginfluensa! stackare :(

Kommentarer
Postat av: Milla.

Hej.., en trevlig lördag på dig. :)

2008-12-27 @ 14:42:21
URL: http://honungssmula.blogg.se/
Postat av: annika

hahah jag kanske är vigare än dig då med andra ord?! :p ja det är jag nog (provade sitta i spagat*)fast det är kanske iof ingen större bedrift mohhaha

2008-12-27 @ 15:16:50
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: annika

haha jo jag hörde när markus sa det....halvdöd he is :P haha

2008-12-27 @ 15:28:52
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0