från botten till toppen!

mitt 2008 började i botten och slutar i toppen, kort sagt!
Det var första julshowen när jag inte var gymnast över huvud taget, önskar att det var sista också... Jag hatar att jag är tvungen att sluta någon gång - för gott.
Jag gick regelbundet till BUP på grund av ätstörning och allmänt deprimerad.
Vi åkte till polen och auschwitz med skolan, himla intressant resa! så hemskt bara...
Jag fyllde 16 och fick äntligen börja övningsköra! men fick inte vad jag önskade mig mest i present, en frisk arm och gymnastiken tillbaka!
Jag var konfa assistent och åkte till italien med konfirmanderna. Flyget kunde inte landa när vi skulle åka från italien så vi fick checka in på 4 eller 5 stjärnigt hotell över natten - inte så jag klagade precis!
Jag missade volleybollturneringen med höganäs alla nior, för jag var i italien istället - inte så jag klagade där heller ;)
Skolan slutade - forever! Det var nog en av de bättre dagarna detta året. Skolavslutningen va bäst i kyrkan. Det sa alla lärarna, och vi va grymt nöjda. Jag va även överlycklig att jag slapp gå tillbaka till den skolan mer - som jag hatade mest av allt!
Långt och skönt sommarlov, massa slapp och fick reda på att jag kom in på mitt förstahandsval (:
Skolan började, vi hade sjukt chill schema denna terminen och inte såå mycket plugg ändå, som jag trodde det skulle vara.
Jag började träna igen, bästa på hela året! Jag minns domdär kvällarna innan jag började träna igen, massa tårar o rinnande mascara. Hjärtat var seriöst helt krossat och jag visste att jag inte skulle klara mig utan gymnastiken!
Läger med gympan, en hel helg med bästa och man kan inte va på dåligt humör!
resten av året har bara flötet hm, lite skånska in mitt i allt, flytit* på bra, skola, spela gitarr, träna gymnaster, träna själv, umgås med vänner och försöka hinna med att andas nånstans också!

bilder kommer imorgon, orkar inte leta upp massa nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0