vad hände med er?

Ni som känner för att bli uttråkade en stund kan läsa, ni andra slipper :)


De gymnasterna jag hade innan i trupp 5, som har gått upp i trupp 4 nu har verkligen tappat ALLT de lärde sig i trupp 5. En gymnast där som i 5 ville träna 24/7 har tyckt träningarna har blivit så tråkiga i 4 så hon har funderat på att sluta, i 5 började hon gråta för att det inte var någon sommarträning för henne. En annan kom från till mig iddag och sa: Sofie när jag gick i din grupp kunde jag bakåtbrygga själv... jag: kan du inte de längre? hon: neej :(  åhh vad jag tycker synd om de gymnasterna. Hur många som helst som har slutat, som verkligen var värda att satsa på. I slutet av träningen (samträning med 4 och 5) frågade ledaren i 4 om de var trötta, alla i 4 sa ja, alla i 5 sa nej. När de i 4 gick i trupp 5 blev alla svettiga på varje träning, idag (fast den tärningen var en hel timme längre) var ingen svettig alls. Det var till och med så en mormor i 4 kom till mig och sa att hon saknade mig och den andra ledaren i 5, och hon hade seriöst frågat om vi kunde komma och ta 4 istället, så trupp 4 tränarna tar trupp 5. JAg ska skicka upp två gymnaster till, till trupp 4 efter julshowen, jag vill verkligen inte. När de gick i trupp 5 kunde de (5-6 årgamla) köra perfekta ljushopp, alla var på god väg till bakåtbrygga själv, alla ahde perfekt spänning. Nu när jag ser gymnasterna vill jag bara gråta, ingen spänner sig, ljushoppen har de inte ens raka ben i.



Jag var bara tvungen att skriva av mig, blir så arg/ledsen för att de tappar allt de lär sig :(

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch gud vad tråkigt, att dom ska tappa allt bara för att de inte har det lika bra i grupp 4!!<333



Måste betyda att du är en väldigt bra tränare ;)

2008-12-13 @ 23:57:34
URL: http://onestar.blogg.se/
Postat av: jenny

det är så jäkla tråkigt när grymma gymnaster slutar pga av gruppbyte, det borde inte behöva hända. jag har sett alldeles för mycket sånt. blir så sjukt trött på vissa personer som inte fattar hur mycket sammanhållningen, tränarna, gymnasterna betyder. <3



och ja som malin sa måste det betyda att du är en jättebra tränare :)

2008-12-14 @ 02:08:00
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0