Kväll.

Jag fick reda på för några timmar sen att jag ska jobba imorgon, och börja kl 12 (?). Jag som brukar sova vid den tiden så ska man vara uppe och pigg då. Hmm undrar hur det kommer gå.........
Inte nog med det så ska jag ju träna gymnaster på kvällen, antagligen typ direkt efter så man kan ju inte säga annat än att jag ska vara effektiv imorgon. Hahahaha faktist mer effektiv än jag har varit annars under hela sommarlovet :) Men vafan, är det lov så är det!
Eftersom jag ska upp så tidigt imorgon funderar jag väldigt starkt på att lägga mig nu och sova. Eller ja, sova och sova. Det blir nog mer ligga och kolla på film eller nåt. Jag måste ju först göra min styrka suck*

Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0