Teknikens under

Åhh jag blir galen. hur jag än gör vill inte min profil synas i bloggen. Fast jag vet iofs inte om den kommer fram om ett tag. Jag hoppas verkligen på det för jag har kollat exakt överallt och där ska inte vara några fel.
Det är ju klart, jag är lika teknisk som ett löskokt ägg så det skulle inte förvåna mig om jag har glömt trycka på något.

Nu ska jag iaf snart lägga mig och se slutet av Gracie som A tipsade om i sin blogg. Jag skulle se den igårkväll men som alltid så somnade jag precis i slutet av filmen

Kommentarer
Postat av: Annika

Shit vad fin din design blev sofie!!! Tyvärr ser inte jag heller din profil kan jag tala om blä för tekniken ibland haha.

Men vad tyckte du om filmen?



Puss

2008-07-21 @ 10:35:32
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0