???

Varför har jag börjat känna såhär igen? Innan när jag hade ätit middag fick jag jättemycket spytankar och spykänsla. Jag som hatar att spy, ändå var det jättenära att jag körde fingrarna i halsen för att få upp maten. Jag blir äcklad av att bara tänka på det och ändå har jag fortfarande kvar den känslan i magen. Tankarna har kommit mer och mer på sista tiden, men det är väl ändå inte ner i det hemska träsket jag vill igen??? Eller jag vill kanske det? Jag vet ju att jag har gått upp jättemycket det senaste året och bara känner fett överallt. Tänk om jag bara fortsätter gå upp hela tiden. Jag kommer bli tjock om jag inte bättrar mig. Men är det verkligen så som jag mådde för ett år sen som jag vill må igen? Jag vet snart inte vad jag vill längre. En del säger att jag måste bli av med allt fett, du kan väl verkligen inte gå runt och vara så tjock? medan den andra delen säger att jag inte får trilla ner i helvetet igen, var du verkligen gladare då än du är nu?
Jag borde egentligen ta kontakt med K, typ mejla eller nåt. Men tänk så måste jag åka in där igen och sitta där varje vecka. Jag vill inte! Tankarna som är steget värre har också börjat komma in i mitt huvud igen, du har inget att leva för, varför inte bara ta livet av dig, så kommer alla slippa dig sen.

Jag vet seriöst inte vad jag ska göra. Mina vänner är inte värda att bara höra skit från mig hela tiden. Ni får inte tröttna och överge mig. Jag ska försöka vara stark för er skull, eller åtminstone låtsas vara glad......
För ni är inte värda att ta min skit ♥

Kommentarer
Postat av: A

Sofie, vi måste nog prata lite.....

du vet att jag finns här och stöttar <3



2008-06-29 @ 13:24:34
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0