Jag lever!

Jag lovar, jag ligger inte död nånstans i ett dike på 112an, grejen är den att jag faktist har ett liv utanför bloggen så ni får leva med mina små avbrott här ibland.
Jag var dessutom utan dator, eller ja utan min egen dator i några dagar eftersom jag har gjort om mitt rum totalt. Alla gamla möbler är utslängda och nya möbler har införskaffats till mitt rum. Jag gjorde dessutom nästan hela jobbet själv med att skruva ihop alla möbler så det är nästan värt att applådera åt. Ingenting har trillat ihop än så länge så man kan ju inte vara annat än stolt.
Det har varit skitväder (svensk sommar???) hela helgen så det passade skitbra att fixa till rummet nu.
Nu måste jag bara få in alla saker på mitt rum igen.. Jag har väl kommit en bra bit på vägen men jävlar vad tråkigt det är. Det är lika bra att sortera ut gamla saker nu, så det inte ligger och samlar damm till ingen nytta, det är väl främst det som tar så lålng tid. Det var samma förra sommaren när jag kom på att jag ville måla om på mitt rum, så ska det fortsätta i denna takten har jag väl snart inga grejer kvar här inne. Om några år kanske ni hittar mig sittandes på mitt rum på en träpall, med bara säng och databordet här inne. Nej det är väl ingen större risk men det är sjukt skönt (om än jobbigt) att få bort massa gamla saker.
Nu får jag väl fortsätta här inne innan jag får ett mindre sammanbrott på alla saker överallt. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0