sjuksjuksjuk

Har nog fått feber eller något... Jippie precis vad jag önskade mig nu -.-

Dagen började med att jag vaknade och hade spränghuvudvärk och givetvis hade vi ingen cola hemma, som jag alltid sköljer ner tabletter med. Jag gick och la mig i sängen igen och sov några timmar till i brist på annat att göra med ett dunkande huvud. När jag vaknade hade morsan varit och handlat och passat på att köpa cola. Inte nöjde hon sig med en halvliters flaska heller, nej när jag vaknade stod där 6 st. 2 litersflaskor i hallen så jag tackar och tar emot! Jag fick knarkat mina tabletter iaf men nu känns de som jag har feber också. Ni vet sån mysig känsla, man vet inte om man fryser eller är varm plus att svetten bara rinner samtidigt som man får gåshud.Tummen upp för det. NOT

Kommentarer
Postat av: Annika

Nä nu tycker jag att du varit sjuk rätt läng, inte dags att posta ett nytt inlägg snart? ;p

Fast du har ju i och för sig varit lite allmänt sjuk så länge jag har känt dig så jag är väl van....ahahh ;P

2008-07-07 @ 12:27:03
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0