.

För en gångs skull när jag måste ha som mest motivation för träning är jag som tröttast... Jag har typ inte sovit alls på två nätter och idag är sista träningen innan tävling, klarar jag inte de idag dör jag, jag hatar verkligen att ha press på mig när jag ska ställa nya saker (ny-gammal, har inte fått till bra sen innan skadan)... Det måste gå, måste måste småte!

Skola igen nu då, tillbaka till gå upp tidigt komma hem sent, plugga, trycka in träning, plugga lite till.... keep holding on, bara 7 veckor till jullov, vilket kommer innebära gymnastik till tusen, träna till julshowen.
okej sluta klaga nu sofie, det ska bli kul med träning idag, skolan är okej! vem försöker jag lura?

Kommentarer
Postat av: Annika

vad är det du ska klara sofie? nu blev jag nyfiken :p haha. Det går sökert bra!! =D

puss

2008-11-04 @ 18:15:31
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0