handvolt-frivolt!

Jag har nog seriöst aldrig i mitt liv blivit såhär glad över att köra en handvolt-frivolt. Ingenting stämde de två senaste träningarna, fel i springet, fel i upphoppet, fel i stämmet, fel i allt, så gissa vem som blev lycklig idag när jag ställde en bra handvolt frivolt för första gången sen skadan :) (förrutom en orolig tränare som har påmint mig varje träning om att jag faktist ska tävla på det varvet)





varför kommer det alltid upp tankar undrar hur bra jag hade varit nu om jag aldrig hade skadat armen och haft mer eller mindre uppehåll från gymnastiken i över 2,5 år.
Men som en väldigt smart kompis sa till mig en gång, du älskar gymnastiken av hela ditt hjärta, därför har du det i blodet!

Kommentarer
Postat av: Annika

ohh grattis sofie!!! =D jättebra och det är väl inte alls pinsamt. Skitgött!!



2008-11-04 @ 20:54:42
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: jenny

grattis! :)

jag känner igen mig.. hade av korsbandet för, vad blir det, tre och ett halv år sen? domdär tankarna går inte att undvika.. men man kan tyvärr inte ändra på det som varit, får försöka göra det bästa av det som är och kommer istället :) lycka till på tävlingen!:)

2008-11-04 @ 22:03:28
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: jenny

precis, det är sant ;)

jag ska tävla truppligan fristående :) en stockholmstävling. självdå?:)

föresten, jag går i samma grupp som malin, tror du snackat med henne?:)

kram<3

2008-11-05 @ 21:27:28
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0