Lite om mig själv!

Jag tänkte faktist berätta lite om mig själv nu!
Jag heter Sofie, är 16 år och bor i skåne. Jag är ca. 168 cm lång och har skostorlek 38 ;)
Mycket av min fritid tillbringar jag ute i gympahallen, som är en av de mest älskade ställena på jorden. Jag har varit gymnast sen jag var 4,5 år (med ett uppehåll på 1 år 6 månader och 20 dagar på grund av en skada) Det var inte så längesen jag kom tillbaka igen så nu kämpar jag för att utvecklas så mycket som möjligt, givetvis utan att riva upp armskadan mer. Jag går första året på gymnasiet, en naturvetenskaplig linje med inriktning på räddningstjänst, som jag i dagligt snack kallar NV-räddning ;) Det innebär typ att vi är på en brandstation en halv dag i veckan och lär oss lite smått och gott där, hur kul som helst!
Mer än att jag gympar och tränar gymnaster på fritiden spelar jag ackustisk gitarr en gång i veckan. Det har jag gjort i snart 7 år. Jag brukar spela på småkonserter ibland, på måndag är det dags igen!
Jag gillar även att kolla på hockey! Jag är på nästan alla rögles hemmamatcher och skriker mig hes :)
Mina föräldrar bor tillsammans, och förutom de består även min familj av mig själv (givetvis) och min bror som är 18. Vi har även en liten katt på snart 1 år som jag älskar hur mycket som helst.

Det var lite kort om mig själv. Vill ni veta något är det bara att fråga!


Ninja, puss på dig :*

Kommentarer
Postat av: jenny

hihi tacktaaackTACK!:D sånt är alltid kul o höra ;) jag ÄLSKAR detta fristående :)

i början står jag längst ut till vänster (om man ser det från läktarn alltså), och så är jag väl för det mesta längst bak till vänster, dendär blonda ;P



dräkterna har vi haft några år, eller ja det var ett år sen vi tävlade i dom sist och så hade vi dom flera år innan det, så vi ska köpa nya nu, men jao i like them:)



btw, jag gillar också hockey ;)

2008-11-14 @ 23:16:50
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: Annika

Men sofie då, du glömde det viktigtaste ju - du har en vän om heter annika!!! Never to forget :P

2008-11-15 @ 00:22:36
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: Annika

svar: jaha så du tänkte bara ta de viktigaste sakerna och så glömmer du den ALLRA viktigaste :P



2008-11-15 @ 12:53:10
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: jenny

jag är inte värsta hockeyfreaket, men jag gillar att gå på nån match ibland. det blir ju mest elitserien, men har inget emot landslaget heller :) nhl har jag noll koll på ;P självdå? bara rögle eller tre kronor också? :)

2008-11-16 @ 01:39:31
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0