måndag

Det är exakt en månad kvar till julafton, och innan dess ska jag hunnit skriva två prov, ett i allmänt brandförsvar och ett i kemi. Jag ska hinna läsa ut en bok till svenskan och redovisa den. Plus några småläxor givetvis. Jag ska verkligen inte klaga, jag antar att det är ungefär en vecka kommer se ut i tvåan, nu är det fyra veckor i ettan. Jag ska även på gymnastikläger och givetvis träna mycket utöver det. Jag önskar att jag kunde åka och hälsa på er  men träningen ligger samma dag och tid, tyvärr. Jag hoppas att jag får min tavla så snart som möjligt, så min vägg kan bli fin! (bild kommer på tavlan, så fort jag har fått den och den har kommit upp på väggen!)
Idag är jag ledig från skolan, kompledigt för öppet hus som vi hade förr förra (?) lördagen. Skönt att vara hemma och vila istället för upp tidigt och stressa som en galning för att hinna med bussen. Fast jag ska inte klaga, att gå i helsingborg var det ända alternativet för mig. Jag vägrade söka in i höganäs, fast det bara hade varit fem minuter med cykel, allt på grund av några personer. I hopp om att slippa dom sökte jag in till helsingborg, nu träffar jag dom ändå, varje söndag är dom i gympahallen och dansar sin stångdans utan stång. Jag trodde jag skulle slippa dom men nej, nu träffar jag dom istället på den platsen där jag har växt upp, den platsen jag älskar mest och känner mig 100% hemma i.
I förmiddags blev det en tur till väla, där jag köpte årets första julklapp till emma =) Så sjukt avis jag kommer bli på henne när hon får den, jag vill också ha en sån. (jag skriver inte vad här, av säkerhetsskäl)
Jag borde börja plugga till provet i allmänt brandförsvar, och jag borde sitta lite mindre vid bloggen, bilddagboken och msn.

Nu ska jag gå från datorn, vi hörs kanske ikväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, snart är det jul. Längtar:)

Längtar tills jag får tavlan, kommer den föreställa dig eller "bara" en gymnast?



vad heter du på bilddagboken, har också det :)<3

2008-11-24 @ 14:42:33
URL: http://onestar.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: gud vilken snygg, blir nog väldigt fint :)

På bilddagboken heter jag Malinbouvin

2008-11-24 @ 17:02:43
URL: http://onestar.blogg.se/
Postat av: Annika

Du knip igen va......du skulle bara veta hur mkt jag ska göra Tex. tre prov denna vecka, två nästa, och sen mördarveckan - hemprov i religion, naturkunskapsprov på allt vi gjort fram tills nu, en utläst bok + något mer som jag inte kommer ihåg just nu. Måste jag tala om att jag håller på att arbeta ihjäl mig just nu :S



puss

2008-11-24 @ 20:35:09
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: Annika

Ohh haha stångdans utan stång...vem var det som kom på det? va va :P

haha

2008-11-24 @ 20:36:12
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0