my heart will go on

Jag spelade konsert innan ikväll, två låtar (jag brukar bara spela en på konserter - framsteg!) jag kompade två stycken på my heart will go on, där gick de sjukt bra för mig, jag va inte alls nervös utan kände mig tvärtom säker :) den andra låten jag spelde skakade jag av nervositet, inte lätt att spela då ;) men det gick ändå hyffsat faktist!

När jag hade tagit jacka och gitarr och skulle hem va där en som knackade mig på axlen, jag vände mig om och kände inte igen människan för fem öre, hon stod och vinkade och jag bara glodde. Efter några sekunder, som kändes som en evighet, såg jag att det var min gamla låg-och mellanstadie lärare ;) Jag har inte sett henne sen skolavslutningen i nian och hade inte precis väntat mig att träffa henne där heller så jag kopplade inte riktigt vem det var. JAg kommer ihåg henne för att vara värsta matte freaket, och när hon frågade vad jag gick trodde jag att hon skulle flyga i taket när jag svarade nv räddning ;) Det var trevligt att träffa henne iallafall, hon är nog den bästa läraren jag har haft, även om jag inte insåg det förren i högstadiet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0