rubrik.

klockan är inte ens tolv (okej hon kommer säkert va över tolv när jag är klar men ändå) och jag håller på att somna redan. Jag har haft så sjukt tråkigt idag, bara hockeyn som var kul (rögle vann med 4-3) annars har jag nog inte gjort något kul alls, städat lite bara vilket behövdes. Imorgon är det iallafall träning♥ plus träna mina smågymnaster. Jag har kommit på (efter kloka ord av erika) att man inte ska ha så höga förhoppningar inför en träning. Vissa träningar går man in i hallen och tänker " nu jävlar ska jag kötta sönder" så blir träningen skit, och de tärningarna när man tänker "de kommer inte gå bra alls idag, ja pallar egeentligen inte gympa" går allt som på en dans. Jag hade inga förhoppnignar på min förra träning och då började jag köra bra flickisar på station och med pass på tumbling. Just nu längtar jag bara till jag ställer min rondat flickis igen, det är ju snart tre år sen sist (28/2-06) då jag skadade armen. Förra träningen fick vi även reda på att vi ska ha ett miniläger i december (bara lördag-söndag) men ändå, en helg med dom bästa människor man kan tänka sig, på de bästa stället på jorden, och hålla på med det jag älskar mest, är värdefull tid för mig!

Imorgon okmmer även das fjortisgäng va i gympahallen och dansa. kul att dom har fått reda på vad min gympagrupp tycker och tänker om dom. Kul att dom antagligen kommer ställa till med världens liv i hallen. Det hade kanske varit kul, om jag hade brytt mig för fem öre. Jag skiter totalt i dom människorna, dom finns inte i mitt liv längre och jag önskar att dom aldrig funnits där heller. absolut inget ont mot alla fjortisar, men dom är riktiga bitchar och jag är så trött på dom att jag kan spy!


nu ska jag nog lägga mig, så jag kan läsa lite i boken som ska vara utläst till nästa eller nästnästa vecka (vet inte riktigt) och så jag är utvilad till en träning utan förhoppningar (plus ev. fjortisbråk). Godnatt ♥


bra kämpat idag grupp 2, det kan ju tyvärr inte räcka hela vägen till medalj alltid <3
lycka till i jsm elit, hoppas jag kan komma och kolla! <3





ps, jag klarade det innan tolv! ;)

Kommentarer
Postat av: MALIN

lycka till med din flickis :)<3



sv: ja verkligen... jag tänker typ att om jag tänker att jag är frisk så är jag frisk, oavsett vad min kropp tycker, idiotiskt.

2008-11-23 @ 10:53:21
URL: http://onestar.blogg.se/
Postat av: Melissa

Oj, från ett tokigt positivt feel-good-inlägg till fjortishat... tvära vändningar var det här. Gillade i alla fall hur du skriver... även om otrevliga människor inte borde få uppmärksamhet utan tigas ihjäl...

2008-11-23 @ 14:55:13
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Annika

Haha sorry sofie, du märkte antagligen att jag inte kom idag :P Det är erikas fel så skyll på henne, vi hade tänkt gå dit tsm men sen kunde inte hon. Hahaa lovara att komma nån gång snart

2008-11-23 @ 17:40:29
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: Annika

haha jadå jag kan skälla på henne men är det inte bättre om du gör det? hahha eller vi kan skälla på henne båda två :p

2008-11-23 @ 20:58:02
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0