Sjuk

Sjuk, jag hatar att vara sjuk!
nu får jag faktist klaga, annika!  Jag har ont i halsen, dunderförkyld, är typ gul i munnen (fråga inte, jag fattar itne själv vad de är, men de ser ganska kul ut! ) och har en knuta i halsen, som har varit där ganska länge nu. Plus att jag är allmänt trött, hängig och frusen.


Det värsta med att vara sjuk är, det blir ingen träning! /':

okej, jag vet hur jag själv hade tänkt när jag inte kunde träna, "gnäll inte, du blir frisk och kan träna om några dagar/veckor, jag kan ju inte ens träna..."


Tänk hur synen på allt förändras, nu hatar ajg att jag missar en träning, innan hade jag gjorde vad som helst för att få va med på en träning.

Kommentarer
Postat av: jenny

usch stackarn, krya på dig! <3

2008-11-24 @ 21:53:21
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0