underbar dag!

Idag har verkligen varit en perfa dag!
Jag träffade sara vid 12.30 och åkte och shoppade. Hon hittade tre tröjor, en mössa och en mascara, jag köpte en ullkappa, världens finaste klänning (jag kan seriöst knappt slita blicken från den!) och en sjal. Tack för en underbar dag gumman, vi borde ses oftare <3
Vi tog bussen till knutan, jag skulle träffa emma, och sara den stackaren skulle hem och plugga. Då var klockan kanske halv 6, jag och emma gick o käkade donkan och snackade och väntade på att tiden skulle gå, så vi kunde gå till bion, där vi såg twilight. Så sjuuukt bra film, den som inte har sett den borde verkligen göra det :) Filmen slutade vid halv 12, hennes mamma och pappa kom och hämtade oss så jag har bara varit hemma i typ en halvtimme.
Nu måste jag verkligen sova, har massa plugg att göra imorgon, godnatt♥



jag försökte ta bild på klänningen, men den blev inte bra :( får se när jag orkar försöka få en fin bild igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0