update

Det blev inget fjortisbråk idag, vilket jag är världigt tacksam för. Inte för att jag bryr mig om dom slösar sin tid och energi på något totalt onödigt, mer för att jag hade hand om mina gymnaster som bara är 5-6 år gamla. Jag vill ju gärna vara en så bra förebild som möjligt!

Jag körde rondat flickis själv idag också. Sen att jag körde den i MD-grop (för er som inte vet, är det typ en jättemjuk tjockmatta som man kan landa i princip hur som helst utan att skada sig, och som man även kan höja till till 2-2,5 meter och sänka ända ner till golvhöjd) Men ändå, jag tycker faktist ibland att det är huvudsaken att bara våga köra, eftersom jag ju inte kört de på ett tag och att jag är världens chicken ibland ;) MEN jag vågar faktist mycket mer nu än innan uppehållet, för nu har jag verkligen inget att förlora på, jag gympar så länge det går, sen är det stopp och jag vill lära mig så mycket som möjligt under den tiden.

Idag har min pappa lämnat en tom tavelduk till en på hans jobb, som ska måla en gymnast på den till mig. Fatta jag är on cloud nine. Jag har sett hans målningar och dom är allt annat än dåliga, så vill han måla en gymnast till mig, bara mig! puss på honom!

det har nog kommit ganska mycket om gymnastik i denna bloggen på sistone, men jag bloggar faktist om mitt liv, och gymnastik tar upp en stor plats i mitt hjärta, och kommer alltid göra♥

Kommentarer
Postat av: Malin

åh vad kul att få en sån fin tavla :)<3

2008-11-24 @ 12:07:01
URL: http://onestar.blogg.se/
Postat av: jenny

grattis till att du körde igen! vågar man så har man kommit långt :)

låter underbart med tavlan! :)

haha, det är helt lugnt för mig om du skriver mkt om gymnastik (;

2008-11-24 @ 17:35:55
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0