vinna

okej nu har den värsta besvikelsen lagt sig, som sagt detta var ju ingen viktig tävling. Jag kom och tänka på innan när jag läste a :s blogg, att innan hade jag gjort vad som helst för att få bara komma med på denna tävlingen och tyckt att alla gnällde att dom bara kom fyra, de kunde ju trots allt gympa, jag borde ju faktist vara glad över att jag kan gympa istället för att sura över en fjärdeplats i trio maxi.....jag borde se detta som ett vinnande ögonblick, jag trodde att jag aldrig mer någonsin skulle få tävla. Den underbara känslan när musiken startar och alla peppar varandra och känslan när man själv har kört ett näst intill perfekt varv är obeskrivlig. så denna tävlingen vann jag, trots att gruppen kom fyra!

Kommentarer
Postat av: Annika

och guldet går till.......Sofie!!! =D du har helt rätt, önskar att jag också fick känna den känslan igen, har drabbats av ett sjukt gympasug nu de senaste veckorna.

Puss

2008-10-27 @ 23:04:48
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0