äckligt....

Just nu sitter jag och känner mig riktigt äckligt tjock.... Måstemåstemåste jogga efter jag har tränat mina gymnaster imorgon. Magen är stor som en fotboll och lår o rumpa ska vi inte snacka om. Måste jogga imorgon. Jag måste verkligen börja jogga regelbundet och sluta kränga så mkt onyttigheter. Jag ska INTE bli tjockare. FÖRSVINN äckelmage. FÖRSVINN äckellår. FÖRSVINN äckelrumpa. Jag vill bara bli smal igen, som på den gamla goa tiden - när allt var perfekt, jag saknar gymnastiken så himla mkt <3. Måste få upp konditionen också..... Hur mycket jag än dör så ska jag kämpa för att komma i form istället för att känna hur fettet växer till sig överallt. Äckligt.....

Kommentarer
Postat av: Annika

SOFIE, nu ska du lyssna på mig: DU ÄR INTE TJOCK, INTE PÅ NÅGOT VIS!!

På den gamla goda tiden? Menar du den tiden då vi kämpade, då varenda jävla dag var en kamp för att lyckas äta så lite som möjligt? då allt snurrade så fort du reste dig? När du var alldeles för smal?? Är det den goda tiden du saknar? Hoppas verkligen inte det, hoppas att du har tillräckligt vett i skallen för att förstå at det är INTE värt det, inte ett dugg. Snälla - lev ditt liv, ägna inte en massa tid åt att oroa dig, åt att försöka äta mindre onyttigt, åt att träna med ett mål som inte är hälsosamt och aldrig kommer att bli, att träna för att bli smalare.....du vet ju hur lätt det kan gå, man tror man har kontroll men hoppsan, rätt var det är så har man inte det längre....



Sorry svammlande som inte i helvete men jag bli så orolig. Du är inte ett dugg fet och inte ett dugg äcklig, snälla förstå det. Att träna för att bli av med fett (som ingen mer än du ser) är inte rätt anledning för att träna (och försök inte med att du bara gör det för konditionen skull om du nu skulle komma på tanken att försöka slå i mig det) för det kan du inte säga, att det bara är för konditionens skull nu när jag läst vad du skrivit. Snälla sofie - du är bra som du är. Snälla fastna inte i skiten igen! <3<3<3



2008-09-25 @ 19:45:32
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0