gymnastik (L)

Jag höll delvis vad jag lovade mig själv igår, jag var ute och joggade efter att jag tränade mina ungar så nu känns det faktist ganska bra. Sen att det var "speeddejting" på min skola - alla satt och snackade o krängde godis - var kanske inte jättebra timat. Jag är iallafall nöjd att jag var ute och joggade, jag mår helt enkelt inte bra av att vara otränad har jag kommit på fast allt aldrig kommer bli som förr.....

fyfan vad jag sankar gymnastiken. Fast det var så längesen jag slutade gör det fortfarande ont när jag tänker tillbaka. Varför tog det slut så snabbt? :'/
Jag vet inte hur jag ska göra.. jag mår bara sämre och sämre av att inte kunna gympa. Jag har ingen aning alls, jag orkar inte gå runt varje dag och må dåligt för att jag inte kan träna, men samtidigt känns det som jag inte kan må bra utan min gymnastik.

min dröm inatt gjorde inte saken bättre. Jag drömde att jag var ute i gympahallen och tränade gymnaster, efteråt gick jag till min gamla tränare och sa: Jag har bestämt mig, jag börjar på gymnastik igen. Jag började träna och glädjen i drömmen var obeskrivlig. Jag var så glad så jag ville berätta för allt och alla att jag gick på gympa igen.
När jag vaknade insåg jag att det bara hade varit en dröm, en dröm som aldrig kommer bli verklighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0