lycka!

Imorgon ska jag, för första gången sen tävlingen i helsingborg den 10 eller 11 mars, förra året (kommer inte ihåg vilket datum riktigt) gympa på riktigt igen :D

Jag tror seriöst att jag VARJE dag sen den helgen har tänkt på gymnastik och bara saknat sporten mer och mer, så mycket så det slutade med att jag flera kvällar i rad förra veckan satt på mitt rum och grät så mycket jag saknade det, och det höll inte så jag frågade min gamla tränare och det gick jättebra att jag började igen så gissa vem som har varit uppe på tå hela dagen och bara läääängtar till imorgon klockan 5. Gruppen är typ samma som den jag gick på innan, några har tyvärr slutat och några nya har kommit. Hoppas verkligen armen håller och den nya gruppen är lika bra som den gamla, fast det kommer den säkert vara :)
Jag kan verkligen knappt vänta till imorgonkväll, jag vet att jag inte kommer komma upp på samma nivå som innan skadan, då armen fortfarande spökar (kom precis på att jag måste göra mina styrkeövningar, suck) Jaja, vad gör man inte för att kunna gympa? :)


wish me luck tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hur gick det igår??!! Pusspuss

2008-10-01 @ 22:26:29
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: Annika

svar: nä, DU är absolut bäst sofie!!! På alla sätt men jo, jag känner att det går framåt för mig med nu, långsamt kanske javisst men ändå framåt =D =D =D

2008-10-01 @ 22:37:18
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: Annika

Svar: shit alltså sofie, jäklar vad bra du är!!!! Klart jag kommer och kollar nån dag, jag lovar, jag o erika pratade faktiskt om det för inte så länge sen - att vi skulle gå dit ut någon dag. =D Men fan va kul för dig alltså!! =D =D

2008-10-05 @ 22:51:49
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: Annika

Ahh okej, men jo både erika o jag ska komma o kolla nån dag, jag lovar! =D

Jag träna igen? Hrm, tja jag hade ju fått fortsätta på en arm och gjort det bara för att det var kul och ja ibland är tanken väldigt lockande men nej tyvärr sofie, det kommer aldrig någonsin att hända, gymnastiken är helt-totalt-gone-slut för min del för all framtid.

Tävlingen är den 25 va? vi får väl se hur det blir, hade varit kul att följa med men vi får se. Dessutom ville inte emma ha mig med när vi pratade om det innan...hahaa

puss

2008-10-06 @ 20:25:18
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: Malin

usch jag vet precis hur det känns. Gymnastik blir man beorende av, man kan inte bara sluta! Men pga massa tråkigheter i föreningen tränar jag nu bara fristående...

Lycka till <3

2008-10-12 @ 16:36:57
URL: http://onestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0