100% gymnast?

Jag tänkte skriva inlägg igår, massor som rörde sig i huvudet men när jag klickade upp för att skriva fick jag liksom inte ner det med ord..

Jag var på vårdcentralen igår med nacken, det var nog bara en vrickning så ska ta liniment, värktabletter och använda nackkrage. Jag är så jävla snygg i den kragen asså, speciellt nu, med tanke på min tröja ;)

Jag tränade inte igår, men stack ut i hallen ändå och socialade mig lite, de va nog tur att jag hoppade träningen, nacken är betydligt bättre idag så satsar på att kötta på träningen på fredag, uttagning av friståendelaget =) om det nu blir fler än åtta som anmäler intresse att vara med, just nu är vi exakt åtta stycken, kan ju hoppas på de bästa (a) haha

Måste bjuda på en nytagen bild, mkt bra klädval tycker jag ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Haha I can go on forever med studentsnack :p hahahha. På tal om det så får du gärna komma till mig en stund på studentdagen äta buffé och sånt om du har tid - partik slutar ju också.

=D

puss

2009-04-22 @ 22:50:29
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: jenny

haha asså klockren bild :D krya på nacken <3

2009-04-23 @ 15:47:15
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi vaad söööt, hoppas din nacke blir bra snart <3



sv: Mm det tycker jag med :( Vet inte exakt, men var någonting med svårigheterna och lala.

2009-04-23 @ 18:25:43
URL: http://onestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0