älska vädret!

Helt sjukt underbart väder ute, vi gick från olympia till norra hamnen idag för att gå på nån mässa och jag höll på att löka ihjäl. Vi fick gå från mässan när vi ville så jag och en till stack efter typ tio minuter (a) och gick långsamt tillbaka till skolan, med en paus  på en bänk i solen.
Nu när det fina vädret äntligen har kommit, ska jag tillbringa halva eftermiddan i hallen (träna gymnaster) och kvällen i lindab arena (förhoppningsvis se när rögle tar sig tillbaka till elitserien, om inte klantarna gör bort sig), verkligen kul ;)


annika, vad säger du om en promenix på lovet? :)

Kommentarer
Postat av: jenny

hahah asså förlåt, men vänner delar allt;)

2009-04-02 @ 16:48:39
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: Annika

Jo varför inte, det låter bra...kan ju klämma in dig nånstans mellan all körkortsteori, jag ska serriöst spendera varenda dag på körskolan (nej jag skojar inte)... Men lite tid för dig ska jag nog kunna hitta :p

2009-04-02 @ 19:23:30
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0