citat

Jag läser lite i min gamla blogg nu (istället för att plugga som jag borde) och har hittat lite saker som bara är såå mycket jag;)



Jag vet inte hur länge till jag kommer orka mina krav, men just nu känns det som min hjärna håller på att explodera eller nåt. Tänk vad kladdigt det hade blivit då =)


jag hade tänkt dissa 80 metersloppet, och jag sa att jag inte skulle vara med. Jag satt vid starten och såg min klass springa iväg, två och två, eller tre och tre. hände det. Mina tävlingsinstinkter tog över, jag kände hur adrenalinet började komma och fast jag hade ont i ryggen stod jag plötsligt vid starten. Jag tänkte ta ett lugnt lopp, men ännu en gång tog mina tävlingsinstinkter över och jag vann mitt lopp :) Den vinsten, och tiden jag fick ledde till att jag kom med i staffetten också, och när man blir uttagen kan man ju inte tacka nej (A) hahaha så jag gjorde två grenar mer än jag hade tänkt från början :)


Hahahah jag tror jag dör! Det är nog min trötthumor som har gått igång..
Jag låg och läste inför ett teoriprov i idrott innan, så kom världens fulste mening x'D
Dynamisk styrka behövs i de flesta idrotter t.ex kanotpaddling


När jag var liten, och inte visste vad en sjukgymnast egetligen är, trodde jag att det var en gymnast som var sjuk. Som den gymnastiktokiga lilla tjej jag var (och antagligen fortfarande är, då jag inte kan sluta vara ledsen över att jag inte kan träna mera.....) förstår ni hur livrädd jag blev varje gång någon nämnde ordet sjukgymnast. Jag kunde helt enkelt inte fatta hur någon ville gå frivilligt till en gymnast som var sjuk.


När jag kom hem va jag med en kompisett tag.. haha vi hoppade studsmatta och jag landade nästan på henne :P jaja de är smällar man får ta när man hoppar med mig =D Fast igår när vi hoppade råkade jag ramla utanför så nu är de jämt :P hahaha


Jag åkte moppe med min kompis första gången idag haha ni skulle hört mig i början :P jag ba: AKTA DÄR ÄR EN BACKE! BROMSA! DÄR ÄR ETT GUPP! o.s.v.


För någon natt sen (kommer inte ihåg riktigt vilken natt men skit samma) drömde jag världens underbaraste dröm... Jag lovar, jag kan göra ALLT för att den ska gå i uppfyllelse, men samtidigt vet jag att det inte finns något i världen som kan göra så den blir sann :(
Jag drömde att jag började på gymnastik igen... Jag gjorde inget speciellt i drömmen, typ flickis eller något sånt. Vi hade bara styrka på mattlängder, men känslan av att kunna gympa, vara med på allt och vara en del av trupp 1 igen var den bästa känslan jag haft i någon dröm någonsin!


När jag skulle åka kanonen höll jag på med något precis efter jag hade satt mig i sätet, så kommer en i personalen och drar ner bygel och klämmer min skadade arm, fast som tur är inte på samma ställe som jag har ont, så jag fick säga till så dom tog upp ALLAS byglar... haha ganska pinsamt :P


gymnastiken, det bästa som någonsin funnits i mitt liv... gemenskapen i den underbara gruppen jag gick i innan jag tvingades sluta, den gemenskapen vi hade där finns nog inte någon annanstans... ända sen jag bestämde mig för att sluta har jag tänkt tillbaka och saknat den underbara sporten! visst jag är ju ledare men det är inte ens en tiondels så kul som att träna själv.. om man ändå hade kunnat ändra på det förflutna, hade jag gjort det direkt! så jag inte tvingats sluta.. men nu är de, tyvärr, som det är men jag kommer alltid älska gymnastiken av hela mitt hjärta!


I lördags var jag o Sara på väla, åhh gud va kul vi hade!
Vi såg en gammal gubbe komma springande med en gran på axlen! hahaha gud vi skratta så vi höll på att dö :D


All I want for Christmas...

skit i alla presenter o sånt.. jag vill bara ha gympan tillbaka!!!



aa de får väl räcka för ikväll ;) tänkte försöka nanna kudden snart, upp och plugga imorgon. tjoho

godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahaha XD

Tillslut fick du ändå din älskade gymnastik tillbaka :)<3

2009-04-13 @ 11:37:22
URL: http://onestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0