glad påsk

Jag stannade hemma igår, orkade inte..

Jag somnade typ astidigt, redan vid 22 kanske, vaknade tidigt också men ändå ;) typ vid 5, och kunde inte somna om, grymt störigt! menmen, somnade efter nån timme och vaknade för en stund sen

Måste bara säga att jag hatar mina tankar ibland, är väldigt glad att jag inte gjorde nåt dumt.
Nu är jag hungrig, får väl gå och se om jag hittar nåt att käka

GLAD PÅSK



bjuder på denna bilden från lägret, louise och jag var busiga och klättrade upp på en busskur :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw men gumman, du får höra av dig när du vill! de vet du<3



och nej haha inte jag i svartvitt heller :P

2009-04-11 @ 11:36:52
Postat av: Annika

svar: haha VÄLDIGT roligt sofie :p Du verkar tro på allvar att jag faktiskt har problem :p hahaha. För övrigt kan jag tala om att gårdagen avslutades med utgång och alkohol, passande va? :p hahaa



Glad Påsk

pusspuss

2009-04-11 @ 14:36:16
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0