halv!

Träningen igår var helt underbart bäst =D

Det lönar sig verkligen att käka bra innan en träning, gud vad mycket energi jag hade, så mycket energi har jag inte haft på hur länge som helst på gympan, helt underbart!
Jag ville köra bord, alla andra (typ 4 pers) ville köra vanlig trampett så jag fick ge mig ;) Det blev först några varv på trampolin - trampettfobi till tusen, sen sa jenny att vi inte fick köra mer trampolin men lyckades tjata mig till att få köra trampolin tillbaka ;)
På trampetten körde jag en bra halva! :)
jenny: nu kör du en lika bra nästa gång!
jag:  men det kommer aldrig gå! :(
jenny: sofie, har du någonsin hört talas om tankens kraft?
jag: (a)
jenny: emma, din uppgift är att hålla koll på sofies tankar idag!

aa, sen följde emma efter mig som ett plåster ;) jag fick inte ens gå och dricka eller ta astmamedicin utan att hon följde med ;)
Jag ska inte klaga, det hjälpte verkligen att tänka positivt ;) kanske borde testa det liiite oftare. Jag fick in bra halva på träningen och shit vad glad jag var över det. Jag kunde verkligen inte sluta köra trampett ;) Det var typ två som körde, sen körde jag två-tre gånger i rad, sen körde två, sen jag två-tre gånger ;) riktigt härligt med så mycket energi! när vi skulle ha styrka sen hade jag kört så mycket så jag hade håll ;)
Jag hade massor av energi på styrkan också :) det blev över hundra armhävningar, massa clips (jenny, läs: fällknivar ;P) jag blev även hatad av alla när jenny sa att vi skulle köra larven, utan att nämna något om armhävningar, och jag frågade hur många armhävningar vi skulle köra på varje ;) några djupa upphopp också plus gå på händer direkt efter alla armhävningar, mina armar höll på att dö ;)


okej, nu fick ni väldigt mycket detaljer om min träning, men den var verkligen underbar! stackars louise som jag inte träffat på flera veckor var där på halvtid, krya på ryggen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0