linas visioner

Träningen igår var helt underbar!

Vi började med att springa och köra lite friståendelängor, shit va de va längesen jag gjorde det, typ sen trupp 1tiden.
Vi tog en gemensam luftutflykt hahah, det var svinvarmt i hallen så vi gick ut en stund!
Vi körde igenom två danser som lina har lärt oss, skoj :) fast väldigt svårt, lina: "var lugna, det kommer släppa om 20 gånger" jo men man blir ju jättelugn av det ;)
Vi bestämde vilka balanser vi skulle ha och hur piruetterna ska se ut.
Det bästa av allt, linas visioner om parövningar i friståendet. Jag fattar inte hur det ska se smidigt ut, men lina tyckte att en skulle stå i hoppa bock-position (delade med och händerna i golvet) och en ska köra spagathandvolt över, och sätta händerna på ryggen på personen som står i hoppa bock. Jag var seriöst den ända som kom över, men det kändes inte sådär jättegymnastiskt och alla låg och asgarvade på golvet åt mig ;) tror lina får tänka om lite!


Jag vet inte hur mycket jag kommer uppdatera här nu, det är ju faktiskt lov och jag kommer vara ganska mycket i min älsklingshall med bästa, och träffa vänner, så får se när jag skriver nästa gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0