rondat flickis igen=)

Träna är tråkigt när det gör ont, men stängde ute smärtan en stund, körde runt på rondat flickis till hårt på tumbling. Rondaten är bra, första bågen i flickisen för hög och andra bågen är tumblingbåge, så för att inte ha kört det till hårt på över tre år tyckte jag att det gick rätt bra :) Jag körde några halvor på trampett också, dom börjar se rätt bra ut nu känns det som. Hoppas mitt ben är bättre till fredag så jag kan vara med på linas träning.

Jag fick reda på i bussen imorse att nån idiot som bestämmer på skolan har kommit på att ettor och tvåor ska sluta samma dag som studenten, den tolfte. De kan bara ta o kör upp nåt, om de tror att jag tänker vara i skolan den dagen.

Nu ska jag äntligen kolla filmerna från tävlingen =)

puss♥

Kommentarer
Postat av: jenny

GRATTIS! :D och krya på benet<3



De kan bara ta o kör upp nåt, kan man säga så?:P

2009-04-28 @ 23:55:47
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0