ge mig!

ge mig sommar!
ge mig långt hår!
ge mig blonda slingor!

ok, allt det kommer fixas men ändå ;) sommaren lär väl komma när du kommer, slingor till min bror tar studenten och långt hår till det känner för att växa ;)


Dagen har varit bra :)

Vi spelade upp vår pjäs på dramat så skönt att det är ur världen nu ;) det gick bra också, fram till min lärare klantade sig med musiken och vi fick skrattanfall som vi försökte döda ;)

Ipoden dog typ vid första hållplatsen imorse så jag fick åka buss utan musik, hemskt ;) som tur var träffade jag sofia när jag skulle hem så vi snackade lite gymnastik.

På fysiken tog det verkligen aslång tid för mig att fatta en uppgift, eller uppgiften fattade jag aldrig men första meningen var svår ;) "en meterstav väger 0.12 kilo" när jag läst uppgiften några gånger (läs: 10 minuter) började jag asgarva när jag kom på att staven var en meter lång ;) "bert, jag är verkligen värdelös i fysik" bert: "ja det är du!" hahaha tack för den ;) fast sanningen svider.

Ikväll tränade jag mina gamla gymnaster, märkte att jag har saknat några! En blev så glad när hon såg mig så hon fick världens leende och la sig i mitt knä, sötunge :) jag fick reda på av en annan gymnast att 20x50 är 1000 och 2pi är 20,6 ;) det sista stämmer väl inte riktigt men att en sexåring känner till talet pi, så höga tabeller och decimaltal tyckte jag va lite överkurs ;)

Idag är det ett år sen jag åkte till italien, vadå att jag vill spola tillbaka tiden? snöstorm hemma och 25 grader varmt där, shit vad jag garvade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0