all good things come to an end

Gud va jag känner mig aktiv här asså ;) Jag hittade inte riktigt energi till bloggen igår, först plugg, sen träna trupp 3, ta ut lagen till tävlingen, hem och precis hinna kolla på prisutdelningen i jsm, elit kom tvåa =) sen ut i hallen direkt igen och träna trupp 5, sen träna själv. Nu har jag tagit en pluggpaus, får väl träna lite på gitarren också, får nog seriöst fundera på om jag ska fortsätta spela, har fan aldrig tid och ork att ta fram den längre. Samtidigt vill jag inte sluta, har liksom hållt på med det sen i fyran så känns som jag skulle sakna det.. aja får se hur det blir med de.
Skolan idag va rätt chill, drama är chill, genomgång på fysiken, orkade inte lyssna, sen projektet, gjorde inte sådär jättemycket. skoltrött, nejdå(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0