mina duktiga barn!

Gud vad jag har duktiga gymnaster :) nästan så jag blir tårögd, seriöst!

Jag och pella lärde våra barn hela deras uppvisningsnummer idag, de lärde sig en dans med rätt formation (en triangel, kanske inte låter såå komplicerat men med tanke på att barnen är 4-6 år så tog det sin lilla tid) och de lärde sig exakt vart de skulle springa och när. Nu ska jag och pella bara komma på vad de ska köra för varv ;)
De var hur söta som helst när de dansade till rosa helikopter :)
Nu kommer jag inte vara i älskade hallen förrän tisdag, sex dagar utan gymnastik =(



Imorgon är det dags för spruta, jag dör :( jag kommer iaf bli bedövad ;) hahahah men jag kan faktiskt inte hjälpa att jag har extram sprutfobi (a)
Jag ska också till farmor en stund imorgon, trevligt! och givetvis hockey, och se när rögle får förnyat elitseriekontrakt :)

Kommentarer
Postat av: steffi

Hej Sofie! Allt bra med dig? Har hört att ni har jätte bra vårväder hemma... medan här i norrland är det massa snö och fortfarande kallt! Vad ska de vara för tema på våruppvisningen i år? Kram Steffi

2009-04-11 @ 17:01:41
URL: http://stephaniekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0