smidiga gymnaster ;)

HAHA jag har inte berättat om igår när jag, beri, emma och sofie cyklade hem från träningen och allt blev totalt failat. Mitt och emmas styre fastnade i varandra, på nåt jävla vis lyckades emma trilla och få sin cykel över sig, sofie trillade ner på emma så emma låg med två cyklar och sofie över sig. Jag o beri stod och asgarvade och hela elittruppen plus min tränare såg det. hahaha shit va vi garvade, emmas första kommentar när hon låg med cyklarna över sig "nu dör jag!" och sofie klagade på ont i foten hela tiden, men shit va vi garvade. Alla påstod att det var mitt fel också (a) så jag fick cykla själv sen hahah

Kommentarer
Postat av: sofie

hahahahha jag dör! så jävla klantiga! men minder kul nu, har sjukt ont i foten :( hahah

2009-04-28 @ 13:57:01
URL: http://sofiiiestaerk.blogg.se/
Postat av: steffi

SVAR: man var tvungen att cykla i en viss hastighet och hålla den konstant hela tiden. så man klarade testet om man klarade att cykla under hela tiden

2009-04-28 @ 19:39:50
URL: http://stephaniekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0