jump

Nu har jag tänkt skriva ett inlägg väldigt länge haha men har nog inte orkat ;)

Dagen har tillbringats utomhus i fina vädret, på en mycket fin studsmatta hos mina kusiner/låtsaskusin
Helt underbart att få köra lite grejer, eftersom träningen idag va inställd :/
Känns som det var tur att de fanns nät runt studsmattan också hahah annars hade jag nog hamnat utanför ;) märkte att den är nåt kortare än trampolinen i hallen ;) och med min smidighet hade de väl slutat som de brukar göra på min studsmatta, eller aa de slutar på gräsmattan men ändå ;)

Nu är det bara två dagar till träning :) håller på att längta ihjäl, vill bara skruva :D och måste lära mig friståendet hahaha usch vadå panik? alla som ska köra de på uppvisningen har kunnat de hur länge som helst o har tävlat på det, jag kan de inte än och kommer säkert se helt lost ut hahah! jag ska nog be nån trevlig människa filma de så har jag nåt att roa mig med ;)



H2 :) äntligen kan jag köra på två armar igen, helt underbart!


varför ska det vara så svårt ibland? jag vill inte.. inte egentligen.

Kommentarer
Postat av: Rondaaaaat

\o/

2009-04-13 @ 02:44:21
Postat av: Rundatt

Du kunde inte klippt bort min fula tumme när du ändå höll på.. ser ut som ett svart ufo invaderar... :)

2009-04-13 @ 02:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0