äntligen vår!

shit va aktiv jag känner mig här ;)

Idag har vädret varit helt perfekt, sol och sådär lagom varmt :) våren är bäst =)

Min skoldag var grymt tråkig, kemi, matte, lunch, matte, matte, fysik. Det märks ju inte vilket program jag går ;)
Vi fick iallafall sluta en halvtimme tidigare än vi skulle för bert (lärare) är starkt emot att hålla kvar elever länge ;)
Grymt rolig är han också, värsta anti-stockholm ;) Jag vet seriöst inte hur många gånger han har dissat en i min klass för han snackar stockholmska, men det är lika kul varje gång ;) Han kom in i klassrummet idag med lappar om modersmål och gick raka vägen fram till den killen och sa "jag vet en som måste ha en sånhär lapp för sin stockholmska" hahahha shit vad jag garvade!

Jag har fått reda på att vi ska ha linaträning på lördag igen, puss på det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0